רכישת ביטוח מחו"ל

כמעט כל הפוליסות הנמכרות בישראל מכסות רק במקרה שנרכשו תרם היציאה מהארץ. במידה והפוליסה תרכש אחרי שאתם כבר בחו"ל היא לא תכסה אותכם.

אז מה עושים אם שכחנו לרכוש ביטוח או מכל סיבה אחרת אנחנו נאלצים לרכוש ביטוח כשאנחנו כבר בחו"ל?

יש כמה פתרונות…

ראשית, יש מספר חברות שמאפשרות רכישה של ביטוח כשאתם כבר בחו"ל. הפוליסה היה מעט שונה ולא תכסה חלק מדברים שמכוסים בפוליסה רגילה (כדוגמת מטען) ובחלק מהמקרים גם תצטרכו לשלם כנס כלשהו. אבל עדיין תוכלו להיות מכוסים. בשביל זה כדאי להתקשר אלינו או לכתוב לנו ולהתיעץ. שלחו מייל לדנה dana@u-nassau.com או שלחו ווטסאפ ל 050-5966529 ובקשו עזרה. נשמח לעזור.

אפשרות אחרת היא לבקש אישור מיוחד מחברת הביטוח. במקרה הזה תצטרכו להעזר בקשריו של סוכן ביטוח (חברות רבות לא מתלהבות לבטח ישראלים שכבר יצא לחו"ל אבל מילה של סוכן שהם סומכים עליו יכולה לגרום להם להסכים). פנו ישירות לסוכן והוא כבר ידע מה לעשות. אתם יכולים להעזר בטופס ה"צור קשר" הזה.

אפשרות נוספת היא רכישת ביטוח מחברה שכן מסכימה לרכוש ביטוח אחרי היציאה מהארץ. העניין הוא שבארץ אין חברות כאלו וצריך להעזר בחברה זרה. אמנם זאת לא האופציה הראשונה המומלצת לרכישת ביטוח (קראו כאן למה) אבל בהחלט יכול להיות פתרון טוב ומהיר בסיטואציה הנוכחית. כאן למטה יש לכם דרך לקבל הצעה ואף לרכוש פוליסה שניתן לרכוש אחרי שאתם כבר בחו"ל. הכניסו את הפרטים שלכם והמשיכו לרכישה.