איך רוכשים ביטוח נסיעות לחו"ל

באתר הזה ריכזנו עבורכם כמות אדירה של מידע המבוסס על הניסיון הגדול שלנו בתחום ביטוח המטיילים. אתם מוזמנים לעבור בין כל דפיו ולשאוב את המידע היקר הזה. אבל אנחנו גם מנחשים שהרבה אנשים רוצים את השורה התחתונה. לכן הכנו כאן רשימת דגשים קצרה שתעזור לכם לעשות סדר בעולם הזה:
  • ביחרו חברת ביטוח עם מוניטין טוב – היזהרו מחברות ביטוח שידועות ככאלו שלא משלמות תביעות או מערימות קשיים על המבוטחים.
  • הצהירו על כל עניין רפואי שיש לכם. במקרה שתסתירו מידע (בכוונה או לא בכוונה) אתם מסתכנים בכך שתביעה שתהיה לכם לא תשולם! גם אם היא בגובה עשרות אלפי דולרים.
  • ודאו כי לקחתם את כל ההרחבות הרלבנטיות לסוג הנסיעה שלכם. אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם לא מכוסים כלל באת אירוע ביטוחי. דוגמא להרחבות: ספורט אתגרי, ספורט חורף, מצב רפואי קיים, לפטופ, סמארטפון.
  • העזרו בסוכן ביטוח מקצועי. הפוליסה הבסיסית היא מסמך משפטי באורך של כמה עשרות עמודים. רק מעטים יודעים באמת לקרוא להבין ולהפעיל אותה במקרה הצורך. אם תתקלו במקרה מורכב בחו"ל אתם מאוד תרצו שיהיה איש מקצוע שיעזור לכם. רכישת ביטוח באמצעות סוכן (כזה שגם מבין בתחום הזה), ברוב המוחלט של המקרים לא יותר יקרה, אבל כן יותר מכסה. אתם מוזמנים להעזר בעמוד הזה (קישור לרכישה) בכל הפוליסות שתרכשו מכאן תקבלו גם את השירות של סוכן מקצועי.
  • תקדימו לרכוש את הפוליסה. רכישה מוקדמת משפרת חלק מהכיסויים (הסבר מלא למה- תמצאו כאן) ובכול מקרה- תמיד ניתן לבטל מכל סיבה ולקבל החזר מלא.
  • תיזהרו מרכישת ביטוח באינטרנט. ודאו מהיכן נרכשת הפוליסה ומי נותן את השירות. לצערנו בעולם שבו כל אחד יכול להעלות אתר אינטרנט לאוויר ולמכור לנו מוצר ולהעלם- יש הרבה שרלטנים. ברגע שמצאתם ספק שאתם סומכים עליו- תיצמדו אליו.
  • תישמרו לכם מפני מנועי השוואת המחירים בתחום הביטוח – אמנם המחיר הוא חשוב, אבל ישנם פרמטרים רבים חשובים לא פחות. אם תרכשו רק על פי השוואת מחירים, אתם עלולים למצוא עצמכם עם הפוליסה הכי זולה בשוק, אבל גם ללא כיסוי ברגע האמת. שימרו את מנועי השוואת המחירים למוצרים פשוטים יותר שלא מצריכים גם שירות וטיפול לאחר הרכישה.
  • אם אתם נוסעים הרבה, או אם אתם נוסעים לנסיעה ארוכה – כדאי להשקיע כמה דקות בשיחת טלפון עם האדם/הגוף ממנו אתם רוכשים את הביטוח. תוודאו איתו מי עוזר לכם ברגע האמת ואיך מתנהגים במקרה אירוע בחו"ל. בנסיעות הבאות כבר תוכלו להפעיל את הביטוח בלי לדבר, אבל תדעו שיש מי שיעזור.
הקפידו לרכוש את הביטוח תרם הנסיעה. אחרת הביטוח לא בתוקף. אם שכחתם לרכוש או מכל סיבה אחרת התייעצו או קראו את המאמר הבא (קישור למאמר על רכישת ביטוח מחו"ל).

אתם רוצים לרכוש דרכינו את הביטוח שלכם? מעולה! לחצו כאן לחנות שלנו לרכישה מיידית או כאן תשאירו פרטים ונחזור אליכם.