ביטוח בחברות זרות – האם כדאי?

יש בשוק העולמי הרבה מאוד חברות ביטוח שניתן לרכוש מהם ביטוח דרך אתר האינטרנט שלהם. לעיתים חברות הביטוח האלו גם יודעות לתת הצעה זולה יותר מהביטוחים שיש בשוק הישראלי. אבל לפני שהולכים ורוכשים ביטוח כזה חשוב לדעת כמה ענינים.
ראשית- זיכרו שביטוח, במיוחד ביטוח נסיעות הוא מוצר שדורש שירות. קשה מאוד להתמודד איתו ללא שירות טוב. בחברות הזרות השירות לקוחות הוא רק באנגלית ומילוי הטפסים הוא רק באנגלית וכל התקשורת עם חברת הביטוח גם היא באנגלית. לא לכולם זה פשוט.

אבל זה לא נגמר בזה. במידה והתביעה מסתבכת ואתם וחברת הביטוח לא בדיוק מסכימים, עומד בפניכם פתרון בית המשפט. אבל עכשיו חישבו מה הסיטואציה כשבית המשפט המוסמך לפסוק בעניני פוליסה זאת נמצא בקופנהגן או בלונדון או בנויורק… כנראה שבאותו רגע תאלצו לוותר על התביעה.

ועוד עניין שצריך לקחת בחשבון הוא עניין הקשרים. לא הרבה יודעים, אבל תביעות רבות בביטוח נסגרות בזכות התערבות של סוכן ביטוח. הוא יכול לגשר בין שני הצדדים. חברת הביטוח לרוב תתחשב במילה של סוכן ביטוח שיש לו קשרים טובים (כלומר כזה שעובד הרבה עם אותה חברה ויש לו רקורד טוב). במקרה של חברה זרה, הקשרים האלו פחות עובדים ברוב המקרים.

אז אם אתם סומכים על היכולת שלכם להתמודד עם כל הקשיים האלו- הנה בשבילכם דרך לקבל הצעת מחיר ולרכוש ביטוח כזה: